Täältä löydät vastaukset seuraaviin kysymyksiin:
- Kuinka nopeasti langani toimitetaan?
- Kuinka nopeasti saan vastauksen sähköpostiini?
- Saanko saman väriaineerän?
- Kuinka turvallista on tehdä ostoksia LindeHobbyssa?
- Mitä tapahtuu, kun olen tilannut?
- En ole saanut tilausvahvistusta?
- En ole saanut Postilta ilmoitusta toimituksesta tai noudosta?
- Voinko tehdä lisätilauksen?
- Voinko muuttaa tilaustani?
- Miten saan tietyn väriaineerän?
- Olen ostanut digitaalisen reseptin – miten saan sen takaisin?
- Kuinka palautan tilauksen kokonaan tai osittain?
- Voinko tilata sähköpostilla tai puhelimitse?
- Kuinka saan yhteyden LindeHobbyyn?
Kuinka nopeasti langani toimitetaan?
Meillä on yleensä 2-4 päivän toimitus Posti.
Kuinka nopeasti saan vastauksen sähköpostiini?
Salaman nopeasti! Saat vastauksen yleensä muutaman tunnin sisällä.
Saanko saman väriaineerän?
Joo! Lähetämme aina saman värierän tilaamassasi värissä. Tämä koskee kyseistä tilausta. Jos tilaat uudelleen ja haluat saman väriaineerän, muista kirjoittaa se kommenttikenttään. Katso kohta alempana. Emme voi taata, että meillä on enemmän samaa väriaineerää kuin viime kerralla. Kirjoita rohkeasti kommenttikenttään, jos haluat tilauksen muutoksen, jos emme pysty käsittelemään enempää samassa väriaineessa.
Kuinka turvallista on tehdä ostoksia LindeHobbyssa?
On täysin turvallista tehdä ostoksia verkossa LindeHobbyssa.
Tanskassa verkkokauppaan hyväksytyille yrityksille asetetaan erittäin korkeat vaatimukset. Ja se on hyvä, koska se varmistaa, että voit asiakkaana olla turvassa tehdessäsi ostoksia LindeHobbyssa.
Kaikki maksut käsitellään salattuna SSL-palvelimen kautta, ja teemme yhteistyötä QuickPay kanssa, joka on yksi markkinoiden parhaista.
Lisäksi tililtäsi ei nosteta rahaa ennen kuin tilauksesi on lähetetty varastoltamme.
Mitä tapahtuu, kun olen tilannut?
Pian tilauksesi tekemisen jälkeen saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Jos tämä ei tule perille suhteellisen lyhyessä ajassa, se on saattanut päätyä roskaposti-/roskaposti- tai mainoskansioon postilaatikossasi.
Toinen syy voi olla se, että olet kirjoittanut väärän sähköpostiosoitteen tietojasi syöttäessäsi.
Jos et saa sähköpostia tunnin sisällä tilauksen tekemisestä - ota yhteyttä tämän yhteydenottolomakkeen kautta tai kirjoita osoitteeseen info@lindehobby.fi
Kun olemme pakkaaneet tilauksesi ja kuljetusyhtiö on noutanut sen, saat sähköpostiisi, että se on lähetetty varastoltamme.
Seuraavaksi tapahtuu, että Posti lähettää sähköpostin tai tekstiviestin tilauksesi toimituksesta. Riippuen siitä, oletko valinnut jakelun vai paikallisen noutopisteen, saat sähköpostin tai tekstiviestin, että paketti on valmis noudettavaksi.
En ole saanut tilausvahvistusta?
Tämä johtuu usein virheellisesti syötetystä sähköpostiosoitteesta tilausta tehdessä. Toinen syy voi olla, että tilausvahvistus on päätynyt roskapostikansioon.
Jos et saa tilausvahvistusta lyhyen ajan kuluessa, ota yhteyttä info@lindehobby.fi niin asia ratkaistaan.
En ole saanut Posti viestiä paketistani?
Jos et ole saanut sähköpostilla tai tekstiviestillä ilmoitusta pakettisi toimituksesta tai noutamisesta 4 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä, syynä on usein tilauksen yhteydessä ilmoitettu virheellinen puhelinnumero tai sähköpostiosoite.
Ota yhteyttä info@lindehobby.fi, jonka jälkeen saat pakettinumeron ja pakettisi tilan.
Valitettavasti Posti viivästyy harvoin. Jos olet saanut pakettisi track&tracen, mutta et ilmoitusta toimituksesta tai noudosta 4 arkipäivän kuluessa paketin lähettämisestä, etsimme paketin.
Voinko tehdä lisätilauksen?
Olet jo tehnyt tilauksen, mutta tarvitset lisää lankaa tai tarvikkeita ja haluat sisällyttää ne samaan tilaukseen ja näin välttää toimituskulujen maksamisen kahdesti.
Sinun tarvitsee vain tehdä uusi tilaus ja kirjoittaa kommenttikenttään "Lisätilaus tilausnumeroon 12345". Järjestämme loput ja varmistamme, että maksat vain alkuperäisen tilauksen toimituskulut.
HUOMIO! On erittäin tärkeää, että ilmoitat meille mahdollisimman pian sähköpostitse info@lindehobby.fi. Jos emme ole saaneet lisätilaustasi mennessä 10:00, ja jos tilaukseen ei ole huomautettavaa, emme voi taata niiden yhdistämistä.
Voinko muuttaa tilaustani?
Jos haluat muuttaa tilaustasi, kirjoita meille mahdollisimman pian osoitteeseen info@lindehobby.fi. Jos saamme sähköpostisi ennen kuin tilauksesi on lähetetty, voimme yleensä muuttaa tilaustasi. Jos emme ole saaneet sähköpostiasi aiemmin 10:00, emme kuitenkaan voi taata, että tilausta voidaan muuttaa.
Miten saan tietyn väriaineerän?
Jos haluat tietyn väriaineerän, kirjoita haluamasi väriaineerä tilausta tehdessäsi kommenttikenttään. Kaikki toiveet täytetään ja sinuun ollaan yhteydessä, jos niitä ei voida täyttää. On tärkeää, että kirjoitat kommenttikenttään yhden kahdesta seuraavista vaihtoehdoista:
1) Sen on oltava kyseessä oleva väriaineerä, ja tilaus tulee peruuttaa, jos meillä ei ole haluttua väriaineerää
tai
2) Haluatko tietyn värierän, mutta lähetä mitä sinulla on (noudatamme aina, jos voimme)
Muista kirjoittaa mistä langasta on kyse ja tietysti väriaineerän koko numero, joka on listattu banneriin.
Olen ostanut digitaalisen reseptin – miten saan sen takaisin?
Digireseptit ladataan tilausvahvistuksessa olevan linkin kautta, jota klikkaat, minkä jälkeen lataat digireseptisi. Voi olla hyvä idea tallentaa sähköposti, jotta voit aina ladata reseptin tarvittaessa uudelleen.
Kuinka palautan tilauksen kokonaan tai osittain?
Jos haluat palauttaa, palautustuotteet lähetetään toimituksena osoitteeseemme ostamalla tämän palautuslipun:
https://lindehobby.fi/information/toimitus/
Voit odottaa, että olemme käsitelleet palautuspakettisi 3 viikon kuluessa.
Kaikki tavarat tulee palauttaa samassa kunnossa ja samassa määrässä kuin niitä vastaanotettaessa, joka sisältää myös tuotteen alkuperäisen pakkauksen. Tuotteen tulee olla sellaisessa kunnossa, että sen jälleenmyynti on mahdollista.
Tärkeää liittää tilausvahvistukseen liitteenä oleva palautuslomake tai muu muistiinpano, jossa on nimi ja tilausnumero, jotta voimme löytää sinut järjestelmästä.
Voinko tilata sähköpostilla tai puhelimitse?
Kaikki tilaukset tulee tehdä myymälämme kautta: lindehobby.fi
Ei ole mahdollista tilata puhelimitse tai sähköpostitse.
Kuinka saan yhteyden LindeHobbyyn?
Nopein on lähettää sähköpostia osoitteeseen: info@lindehobby.fi - vastaamme erittäin nopeasti.